Korttikoulutukset

shutterstock_384970189-463124-edited.jpg

Palveluja kotiin -passi

Palveluja Kotiin -passin tavoite on varmistaa, että kodeissa tuotettava palvelutyö on luotettavaa ja laadukasta. Passi kertoo työntekijän erikoistumisesta palvelutyöhön työympäristönään asiakkaan koti. Passin suorittaminen valmentaa asiakaspalvelutilanteisiin, takaa niiden laadun sekä vahvistaa suorittajan ammattitaitoa. Samalla se lisää kuluttajan luottamusta hänen kodissaan toimiviin henkilöihin.

Tietoa palvelusta:

Kenelle palvelu on suunnattu?

Palveluja Kotiin -passi on tarkoitettu asiakkaiden kodeissa ammattimaisesti palveluja tuottaville toimijoille. Passi on ammattialasta riippumaton ja kertoo erikoistumisesta palvelutyöhön työympäristönä asiakaskoti.

Kuinka hakeutua palvelun pariin?

Ota yhteyttä Liven koulutussuunnittelijaan.

Lisätiedot:

Koulutussuunnittelija Henna Gustafsson
p. 040 542 1415

Hinnoittelu:

Pyydä tarjous organisaatiollesi.

Koulutuksen sisältö:

Koulutus toteutetaan toiminnallisia menetelmiä hyödyntäen huomioiden erityistä tukea tarvitsevien tuki ja ohjaus.

Palveluja Kotiin -passin osaamisalueet ovat:

  • kuluttajakäyttäytyminen
  • toiminta asiakkaan kodissa
  • palvelusetelijärjestelmä
  • kodin palvelun eettisyys
  • kotitalousvähennys
  • kuluttajansuojalaki
  • omavalvonta

Passin suoritus:

Palveluja Kotiin -passin suoritus koostuu ennakkolukemistosta, koulutustilaisuudesta ja osaamistestistä. Passin suoritus sisältää 4 h lähiopetusta sekä kirjallisen kokeen. Hyväksytystä osaamisesta saa todistuksen ja Palveluja Kotiin -passikortin.

Palveluja Kotiin -passin suoritukset rekisteröidään yhtenäiseen tiedostoon yleisesti nähtäville ELIAS.fi-nettitorille.

Testi voidaan järjestää ryhmätestinä tai yksilöllisesti, testiaikaa ei ole rajattu ja kouluttaja lukee tarvittaessa kysymykset ääneen.